вторник, 15 мая 2018 г.

15 травня - Міжнародний день сім’ї.
Відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A / RES / 47 /237.
Сім'я відіграє особливу роль у всій історії розвитку людського суспільства. Саме вона виступає в ньому як носій "соціальної спадкоємності". Сім'я є найважливішим соціальним інститутом, це ціла система зв'язків: шлюбних і родинних, господарських і правових, етичних і психологічних.
На Україні здавна шанувались родини, що мали багато діток. Сьогодні у Павлограді проживає 679 багатодітних сімей, у яких виховується 2237 дітей. У порівнянні з 2016 роком кількість багатодітних сімей у Павлограді збільшилась на 25 родин.
Вислови та афоризми про сім’ю
Сім`я - твій шедевр, який ти створюєш власними руками.

Яка сім’я – такий і я.

Ми ніколи не зрозуміємо любов наших батьків до нас, поки самі не станемо батьками.

Сімейство складається не тільки з дітей, туди входять чоловік, жінка, домашні тварини і застуда. 

Три речі є до вподоби Богу і людям: згода братів, милосердя до ближніх і згода між чоловіком та дружиною.
                               Петро Могила

Виховуючи дитину, потрібно думати про майбутню її старість.
                               Жозеф Жубер

Сім’я – не осередок держави. Сім’я – це держава і є.
                              Сергій Довлатов

Бережіть сльози своїх дітей, щоб вони могли проливати їх на батьківській могилі.
                              Піфагор

Комментариев нет:

Отправить комментарий